وب سایت اطلاع رسانی ایور

وب سایت اطلاع رسانی ایور / www.eivar.ir ,
مشخصات بلاگ
وب سایت اطلاع رسانی ایور

اولین وب سایت روستایی در منطقه ترشیز کهن . تاسیس دیماه 1384

Ivar Village

وب سایت:
www.eivar.ir

دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۵۴ ب.ظ

گازرسانی به کوهسرخ


۱۳۹۴/۰۶/۰۹

آغاز عملیات گازرسانی به شهر ریوش

به گزارش روابط عمومی فرمانداری با حضور فرماندار وجمعی از مسئولین عملیات گازرسانی به شهر ریوش اغاز شد .
فروزان فرماندار شهرستان کاشمر با بیان اینکه دو سال از آغاز افتخارآمیز کار دولت تدبیر و امید می‌گذرد، گفت: خداوند را شاکریم که در سومین سال شروع فعالیت دولت یازدهم، این دولت با همت، ایثار و مشارکت و حمایت مردم توانسته‌ در تمامی سطوح قدم‌های بسیار مثبتی در جهت دست‌یابی به اهداف خود بردارد
وی افزود : علی رغم تمامی تنگناهای مالی، گاز به ورودی شهر ریوش که به دلیل کوهستانی بودن از سردترین مناطق استان است، رسیده است.
وی با اشاره به اینکه 70 درصد عملیات حفاری شهر ریوش انجام شده و تا کنون عملیات گازرسانی به 100 درصد روستاهای مکی، تولا و علی آباد و بختیار به اتمام رسیده، بیان کرد: به زودی عملیات گازرسانی به سمت روستای طرق و سایر روستاها عملیاتی می‌شود.
وی همچنین از گلنگ‌زنی فاز جدید عملیات گازرسانی از سمت تربت حیدریه به سمت روستای نامق از بخش کوهسرخ خبر داد و افزود: امیدواریم مردم ریوش انتهای امسال از نعمت گاز برخوردار شوند.
مهدی فروزان گفت : خدمات دولت مربوط به یک زمان و شرایط خاص نیست .
وی با اعلام اینکه گازرسانی به بخش کوهسرخ علی‌رغم تمامی مشکلات انجام شد، اظهار کرد: از این که گاز بعد از 36 سال به منطقعه صعب العبور و کوهستانی بخش کوهسرخ رسید، بسیار خوشحالیم.
گفتنی است  : این پروژه نیز با اعتبار ۶۵۰ میلیون تومان و به مدت ۱۳ ماه اجرا خواهد شد.
۶۳ کیلومتر شبکه توزیع پروژه است که در سایزهای مختلف ۶۳، ۹۰ ، ۱۲۵ و ۱۶۰ میلیمتر است، خط تغذیه ۹ کیلومتر بوده و  دو ایستگاه تی بی اس یکی در درون شهر با ۱۰ هزار متر مکعب و دیگری با ۵ هزارمتر مکعب در روستای ریوش انجام می‌شود.
 
خط تغذیه همزمان با ساختمان ایستگاه تقلیل فشار در دوماه آینده به اتمام می‌رسد ودر بخش اول چهار روستاهای مکی، تولا، بختیار و علی‌آباد و خود شهر ریوش از نعمت گاز برخوردار خواهد شد.

منبع : فرمانداری کاشمر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۹
سید ابوالحسن حسینی ایوری

ریوش

کوهسرخ

گازرسانی

نظرات  (۲)

۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۹:۱۱ محمدرضاعلی پور
لطفا ازجناب فروزانفر به پرسید که مرحله انتقال گاز به ایور که شهری است وبیش ازهزار خانوار جمعیت چند هزار جمعیت دارد.لطفاتلاش کنید
۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۹:۱۷ محمدرضاعلی پور
سلام لطفا ازجناب فروزان فر به پرسید که مرحله انتقال گاز به ایور که شهری است وبیش ازهزار خانوار چند هزار جمعیت داردچه زمانی آغاز می شود.لطفاتلاش کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی