وب سایت اطلاع رسانی ایور

وب سایت اطلاع رسانی ایور / www.eivar.ir ,
مشخصات بلاگ
وب سایت اطلاع رسانی ایور

اولین وب سایت روستایی در منطقه ترشیز کهن . تاسیس دیماه 1384

Ivar Village

وب سایت:
www.eivar.ir

بنیاد فرهنگی و پژوهشی  - تاسیس4دیماه سال 1384
صاحب امتیاز و دارنده وب سایت جامع اطلاع رسانی روستای ایور
تیم علمی و اجرائی این بنیاد متشکل از گروهی از ایوری های دلسوز است که در زمینه های مختلف فنی و فرهنگی متخصص هستند و هر کدام قسمتی از پایگاه را پشتیبانی می کنند. 

پایگاه اطلاع رسانی روستای ایور به هیچ حزب ، گروه ، ارگان و شخصی چه از نظر فکری و سیاسی و چه از نظر مالی وابستگی ندارد و تنها توسط گروهی که در فکر اعتلا و آبادانی منطقه خود هستند ، پشتیبانی می گردد. این پایگاه می کوشد تا مرجع مناسب و قابل اعتمادی برای مطالعه کنندگان و مراجعه کنندگان باشد ، لذا از نشر مطالب غیرمستند اجتناب می کند و اگر در صحت مطلبی شک و شبهه وجود دارد ، آن را اعلام می کند. 
اهداف اصلی از راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی روستای ایور را می توان چنین برشمرد: 
- شناخت منطقه از نظر جغرافیائی ، تاریخی ، آبادیها ، مشاهیر ، آثار باستانی و جاذبه های طبیعی ، امور فرهنگی و ادبی ، مسائل آموزشی ، امور اقتصادی و تجاری و غیره. 

- جذب گردشگر برای تماشای آثار باستانی و جاذبه های طبیعی و ارائه اطلاعات صحیح و دقیق به گردشگران درباره ابنیه و آثار و جاذبه ها. 
- دسترسی آسان و رایگان به اطلاعات روستای ایور در تمام نقاط دنیا. 
- دسترسی به متون و عکسها برای درج در مقالات ، مجلات و غیره. 
- درج اخبار و رویدادهای روستای ایور ومنطقه کوهسرخ . ایوری های مقیم شهرهای دیگر می توانند مانند یک نشریه ملی از اخبار داخل روستای خود آگاه باشند. چون این پایگاه می خواهد اخبار  روستا و منطقه را با تکیه بر استدلال و خالی از شک و شبهه درج کند ، لذا همکاری ارگانها برای تقویت این قسمت و آگاه کردن ایوری های مقیم کاشمر و دیگر شهرها بسیار حائز اهمیت است.   
- درج مشکلات و درد دلهای مردم. هم ولایتی های عزیز با ارائه هویت حقیقی خود با نام و تلفن می توانند آزادانه انتقاد و درد دل نمایند. ما وسیله ای برای رساندن پیام شما هستیم و کار دیگری از دستمان برنمی آید. با امید به اینکه مشکل مردم عزیز منطقه از طرف مسئولین ذیربط رفع گردد. 
- معرفی استعدادهای درخشان و آینده سازان منطقه. این پایگاه استعدادهای درخشان منطقه در زمینه های هنری ، علمی و ورزشی را به دیگران معرفی خواهد نمود. استعداد درخشان هنری و علمی کسی است که بتواند در مسابقاتی مانند المپیادهای کشوری ، کنکور سراسری دانشگاهها یا جشنواره موسیقی فجر و غیره ، یکی از سه رتبه اول را کسب نماید. استعداد درخشان ورزشی نیز کسی است که در حد ملی قهرمان بوده و در حد فراملی به یکی از سه مدال اول دست یابد. توسط این استعدادهای درخشان که افتخار همه ما می باشند ، منطقه خود را به تمام دنیا معرفی خواهیم کرد.     
- درج آگهی خبری و تبلیغی با مخاطبان جهانی. این پایگاه سریعترین ، پربیننده ترین ، گسترده ترین و در عین حال ارزانترین جای ممکن برای درج آگهی تبلیغی و خبری است. شخصی که در تهران ، اصفهان یا حتی اروپا و کانادا نشسته است ، براحتی می تواند از فوت ، ازدواج ، انتساب ، افتتاح و غیره مطلع گردد ، درحالیکه این کار حتی با روزنامه های کثیرالانتشار نیز مقدور نمی باشد.
جهت ارسال  هرنوع مطلب و عکس و ... می توانید با شماره تلفن ........ تماس گرفته یا پیام کوتاه بفرستید  و یا از طریق ایمیل info@eivar.org  اقدام نمایید . 
دفتر مرکزی بنیاد فرهنگی پژوهشی (روستای ایور):
خراسان رضوی / کاشمر/ ...... / ...../ پلاک 00  کد پستی : 00000000

 

 

سید ابوالحسن حسینی ایوری : مدیر مسئول   تلفن تماس : 000000000/ 0000000000

شماره تماس دهیار محترم روستای ایور : آقای صحراگرد: .........

سید مجتبی سلیمانی ایوری : عکاس و مشاور در روستا

سید مرتضی حسینی ایوری : مشاور در شهر کاشمر

سعید عامری : عکاس

مهدی قاسمی : عکاس

محمد فخار خلیل آباد : گرافیک و طراح وب سایت

 

وب سایت ایور :
خانه ای برای شما ... 
خانه ی دلهای عاشق این سرزمین ...
و
سرزمین مادری ما ...

بنیاد فرهنگی پژوهشی (روستای ایور) شامل بخشهای زیر می باشد :
1 . بخش خبری و اطلاعیه ها
2 . بخش علمی فرهنگی
3 . بخش مناسبتها و مراسمات
4 . بخش کشاورزی و دامپروری
5 . بخش فیلم و عکس
6 . بخش آثار باستانی : قلعه قدیم چوقان
7 . بخش اقتصادی و سرمایه گذاری
8 . بخش کوهسرخ شناسی

بروز رسانی 21 تیر 1394